четверг, 6 мая 2021 г.

СУПРОВІДНІ ЛИСТИ

 Супровідні листи надсилаються разом із комерційними чи іншими документами (рахунком-фактурою, накладни­ми, чеками) або ж при пересиланні креслень, каталогів, проспектів, прейскурантів, буклетів зразків нових товарів тощо й покликані інформаційно супроводжувати їх. Інко­ли вони є своєрідною констатацією факту надсилання: вам надіслано (що саме, у якій кількості, з якою метою).

Шановні_________________ !

Як і було домовлено, надсилаємо вам копії двох накладних (№___ та №____ ) та чек на оплату__________ . Просимо  підтвердити їх отримання.

Залишаємося з повагою ______________

(підпис)

Шановні_________________ !

Надсилаємо вам детальний перелік нашої нової продук­ції. Просимо уважно ознайомитися й визначити відповідність пропонованих товарів вашим торговим планам.

З повагою____________

(підпис)

Супровідний лист, однак, може бути й дещо іншого характеру, якщо необхідно налагоджувати партнерські стосунки. Крім традиційних вступної та завершальної формул, вони повинні містити коротку рекламну інфор­мацію про характер діяльності вашої фірми чи пропо­новані продукцію, товар. Слід також повідомити про надіслані вами рекламні матеріали (проспект, каталог, буклет) та їх кількість. Доречним буде висловлення надії на зацікавлену реакцію бажаного партнера.

Шановні____________________!

Наша компанія уже протягом 7 років спе­ціалізується на розробці й випуску медичного обладнання. Як Вам, можливо, вже відомо, ми спеціалізуємось на виробництві __________ , успішно задовольняючи потреби вітчизняних лікувальних закладів та експортуючи нашу продукцію в десятки країн світу. Наша продукція неодноразово відзначалася на вітчизняних та міжнародних виставках і конкурсах, користується стійким попитом у наших партнерів.

Дозвольте запропонувати вам свої проспекти (у трьох примірниках) та каталоги (два примірники), в яких представ­лені найновіші зразки медичного обладнання. Гадаємо, що деякі з них привернуть вашу увагу.

Якщо ж ви захочете детальніше ознайомитися з якимось з пропонованих апаратів, ми будемо раді надіслати зразок.

Сподіваємось, що наші нововведення зацікавлять вас, і розраховуємо на встановлення взаємовигідного партнер­ства.

З повагою__________

(підпис)

У супровідних листах часто вживаються такі вислови:

Надсилаємо вам…

Направляємо вам…

Пересилаємо вам…

Додаємо перелік нашої нової продукції…

На ваше прохання надсилаємо робочі креслення…

Просимо вас ознайомитися з переліком нових товарів…

Просимо переглянути цей каталог і повідомити, чи не заці­кавили вас окремі позначені на полях позиції…

Сподіваємось, деякі із пропонованих товарів привернуть вашу увагу…

Сподіваємось, що ви зацікавитеся…

Комментариев нет:

Отправить комментарий