Залежно від обсягу документообігу установи розподіляються на 4 категорії:
I — з обсягом документообігу понад 100000 документів на рік;
II — з обсягом документообігу від 25000 до 100000 документів на рік;
ІІІ — з обсягом документообігу від 10000 до 25000 документів на рік;
IV — з обсягом документообігу до 10000 документів на рік.
Документообіг — рух документів в організації з моменту їх отримання чи створення до завершення виконання чи відправки.
Документообіг здійснюється у вигляді потоків документів, які циркулюють між пунктами обробки інформації (керівники установ та їх структурні підрозділи, спеціалісти тощо) і пунктами технічної обробки власне документів (експедиція, машбюро, канцелярія тощо). По відношенню до апарату управління виділяють вхідні, вихідні й внутрішні документи.
До основних параметрів потоків, які беруться до уваги при організації документообігу, належать:
— напрямок потоку (визначається пунктами відправки й призначення);
— обсяг потоку (кількість документів, які проходять за одиницю часу);
— структура потоку (різновиди документів, авторство та інші класифікаційні ознаки);
— режим потоку (періодичність руху документів через пункти обробки).
Для кожного виду документів створюється своя схема обігу, якою бажано передбачати прямоточний рух документів, одноразове перебування документа в будь-якому пункті роботи над ним, а його появу там суворо мотивованою. Опробовані схеми документообігу включаються в інструкції з діловодства.
Комментариев нет:
Отправить комментарий