четверг, 6 мая 2021 г.

ЛИСТИ-ВИБАЧЕННЯ

 Вибачення часто допомагають зняти напруження, що виникло між партнерами, згладити неприємну для обох сторін ситуацію.

Наприклад:

Шановний п._______________________________!

Мені дуже шкода, що така довгоочікувана й важлива для мене зустріч не відбулася. Щиро прошу вибачення за те, що змусив Вас марно витратити свій дорогоцінний час, однак я був твердо переконаний, що наша зустріч повинна була відбутися двома днями пізніше.

Я дуже здивувався, коли Ви зателефонували й запитали, чому зустріч не відбулася. Я переглянув усі свої записи й пе­реконався, що моїм секретарем була зазначена дата_____ .

Звичайно, моїм обов’язком було особисто зв’язатися з Вами й уточнити час та місце зустрічі, однак я не сподівався, що такий прикрий недогляд зможе перешкодити нашим ппанам.

Ще раз перепрошую за незручності й прошу, якщо це можливо, призначити зручні для Вас час і місце повторної зустрічі. Буду щиро вдячний, якщо ви погодитеся обговори­ти зі мною давно наболілі питання.

З повагою до Вас____________

(підпис)

Час від часу виникає потреба вибачитись перед парт­нерами чи клієнтами за недбалість, неуважність, неввіч­ливість обслуговуючого персоналу або окремих праців­ників компанії.

Шановний пане____________________ !

Просимо вибачення за прикре непорозуміння, що стало­ся вчора ввечері. Ми глибоко поважаємо кожного нашого клієнта й намагаємось робити все можливе, щоб з нами було приємно мати справу. Ситуації, схожі на вчорашню, виникають у нас надзвичайно рідко, і тим більше шкода, що цей прикрий випадок стався саме з Вами — людиною, з якою ми радо співпрацюємо вже багато років. Прикро, що такий сумлінний і кваліфікований працівник, як_________ дозволив собі нечемно поставитись до Вас. Однак зауважимо, що Він визнає свою провину, щиро шкодує й має намір вибачи­тись особисто.

Сподіваємось, що це непорозуміння не вплине на наші подальші стосунки, і Ви й надалі будете користуватися пос­лугами нашої компанії.

Ще раз перепрошуємо___________

(підпис)

У листах-вибаченнях можна скористатися таким фра­зами:

Просимо вибачення за…

Вибачте, але цього разу ми не зможемо допомогти вам…

Щиро просимо вибачення за затримку з відповіддю…

Щиро перепрошую Вас за вчорашнє запізнення на зустріч…

Просимо вибачення за створені вам з нашої вини незруч­ності…

Просимо вибачити нас за неможливість вчасно виконати ваше замовлення…

Вибачте, але ми не можемо виконати ваше замовлення на продукцію, доки не отримаємо гарантійного листа чи сплаченого рахунка…

Хочемо вибачитися за завданий вам зайвий клопіт…

Вибачте за повторне нагадування, але ми й досі не отри­мали необхідних нам документів…

Перепрошуємо за плутанину й затримку в нашій бухгал­терії…

Ще раз прошу вибачення за допущену нами неуважність… ‘

Нам дуже неприємно за вчорашній інцидент…

Нам дуже прикро, що змусили вас хвилюватися через таку дрібницю…

Вибачте, нам вельми незручно турбувати вас , однак…

Хочу щиро перепросити вас за прикру помилку, що виникла через несправність комп’ютера…

Комментариев нет:

Отправить комментарий