Вибачення часто допомагають зняти напруження, що виникло між партнерами, згладити неприємну для обох сторін ситуацію.
Наприклад:
Шановний п._______________________________!
Мені дуже шкода, що така довгоочікувана й важлива для мене зустріч не відбулася. Щиро прошу вибачення за те, що змусив Вас марно витратити свій дорогоцінний час, однак я був твердо переконаний, що наша зустріч повинна була відбутися двома днями пізніше.
Я дуже здивувався, коли Ви зателефонували й запитали, чому зустріч не відбулася. Я переглянув усі свої записи й переконався, що моїм секретарем була зазначена дата_____ .
Звичайно, моїм обов’язком було особисто зв’язатися з Вами й уточнити час та місце зустрічі, однак я не сподівався, що такий прикрий недогляд зможе перешкодити нашим ппанам.
Ще раз перепрошую за незручності й прошу, якщо це можливо, призначити зручні для Вас час і місце повторної зустрічі. Буду щиро вдячний, якщо ви погодитеся обговорити зі мною давно наболілі питання.
З повагою до Вас____________
(підпис)
Час від часу виникає потреба вибачитись перед партнерами чи клієнтами за недбалість, неуважність, неввічливість обслуговуючого персоналу або окремих працівників компанії.
Шановний пане____________________ !
Просимо вибачення за прикре непорозуміння, що сталося вчора ввечері. Ми глибоко поважаємо кожного нашого клієнта й намагаємось робити все можливе, щоб з нами було приємно мати справу. Ситуації, схожі на вчорашню, виникають у нас надзвичайно рідко, і тим більше шкода, що цей прикрий випадок стався саме з Вами — людиною, з якою ми радо співпрацюємо вже багато років. Прикро, що такий сумлінний і кваліфікований працівник, як_________ дозволив собі нечемно поставитись до Вас. Однак зауважимо, що Він визнає свою провину, щиро шкодує й має намір вибачитись особисто.
Сподіваємось, що це непорозуміння не вплине на наші подальші стосунки, і Ви й надалі будете користуватися послугами нашої компанії.
Ще раз перепрошуємо___________
(підпис)
У листах-вибаченнях можна скористатися таким фразами:
Просимо вибачення за…
Вибачте, але цього разу ми не зможемо допомогти вам…
Щиро просимо вибачення за затримку з відповіддю…
Щиро перепрошую Вас за вчорашнє запізнення на зустріч…
Просимо вибачення за створені вам з нашої вини незручності…
Просимо вибачити нас за неможливість вчасно виконати ваше замовлення…
Вибачте, але ми не можемо виконати ваше замовлення на продукцію, доки не отримаємо гарантійного листа чи сплаченого рахунка…
Хочемо вибачитися за завданий вам зайвий клопіт…
Вибачте за повторне нагадування, але ми й досі не отримали необхідних нам документів…
Перепрошуємо за плутанину й затримку в нашій бухгалтерії…
Ще раз прошу вибачення за допущену нами неуважність… ‘
Нам дуже неприємно за вчорашній інцидент…
Нам дуже прикро, що змусили вас хвилюватися через таку дрібницю…
Вибачте, нам вельми незручно турбувати вас , однак…
Хочу щиро перепросити вас за прикру помилку, що виникла через несправність комп’ютера…
Комментариев нет:
Отправить комментарий